loading...
مشهد
هدیه خلف صالح بازدید : 24 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

درباره پوکت

درباره پوکت تایلند :

جزیره Phi Phi 
این جزیره یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند است. سراسر جزیره پی پی صخره های آهکی، سواحل شنی و غار های پنهان قرار دارند و از پوکت روزانه برای آن قایق می روند. 

فیل سواری در جزیره پوکت تایلند :

علاقه مندان به فیل سواری Elephant Trekking، در جزیره پوکت نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه می کنند. این سواری یکی از پر طرفدارترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود، از زیبایی های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت می برند.
 

فرهنگ غذا در تایلند


کشور تایلند مابین دو کشور چین و هند می باشد. جالب است بدانید که تایلندی ها وعده غذای مشخصی ندارند !!!
خوراک معمولا بخارپز شده یا تفت داده می شود. غذاهای این کشور به تند و ادویه دار بودن شهرت دارند در حالی که غذاهای تایلندی بسیاری نیز هستند که اصلا ادویه دار نیستند! برخی از موادی که در آشپزی تایلندی بسیار رایج هستند عبارتند از: سیر، ‌فلفل قرمز، گشنیز، شیر نارگیل، تمر هندی، بادام زمینی، زنجبیل، فلفل سیاه، زیره سبز، جوز، رشته، کاری، آب لیمو و سس ماهی. 

مطالب مرتبط با تور تایلند:تور تایلند,تور تایلند خرداد 93 ,نرخ تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند

مذهب تایلند ,تعطیلات رسمی در تایلند ,تور لحظه آخری تایلند

باغ رز بانکوک تایلند

باغ رز بانکوک تایلند :

باغ رز ( Rose Garden ) در 32 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده است. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود.

باغات پروانه ساموئی تایلند

دسته: گردشگری در ساموئی

باغات پروانه ساموئی تایلند :

در اینجا پروانه های زیبایی خواهید دید که در طبیعت گرمسیری و زیبا مشغول پرواز هستند. همچنین می توانید چرخه ی تکثیر پروانه ها را ببینید که به مرور رو به افزایش هستند. حشرات دیگری هم در اینجا زندگی می کنند مثلا کندویی تهیه شده که در آن می توانید زنبورها را در حال کار ببینید و موزه ای شامل حشرات تایلند و سایر نقاط جهان در آن تعبیه شده است. این مزرعه در ارتفاعات جنوب شرقی تا جزیره ای به نام ناتین واقع شده و از 8:30 صبح تا 5:30 عصر مشغول به کار است.

خانه ی باستانی ساموئی تایلند

دسته: گردشگری در ساموئی

خانه ی باستانی ساموئی تایلند :

این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند! این بنا در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است.

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو بانکوک تایلند


دسته: جاذبه های گردشگری بانکوک

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو بانکوک تایلند :

این مجسمه نشسته بودا ( درحال مدیتیشن ) از یشم سبز ساخته شده و با لباسی از طلا تزئین شده است و حدود 45 سانتیمتر بلندی دارد. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو ( Wat Phra Kaew ) در مجموعه گرند پالاس ( Grand Palace ) واقع است.

آکواریوم و باغ وحش ببر ساموئی تایلند

دسته: گردشگری در ساموئی

آکواریوم و باغ وحش ببر ساموئی تایلند :

اگر به غواصی و شنا علاقه ندارید می توانید در جنوب جزیره بعد از دهکده ی Huathanon به آکواریوم و باغ وحش ببر رفته و در اینجا از زندگی زیردریایی دیدن کنید. ماهی های بسیاری در بین صخره های مرجانی این ناحیه زندگی می کنند مانند لاک پشت، کوسه، گربه ماهی و سایر جانورانی که از آبهای آزاد اقیانوس به اینجا می آیند.

ساحل Mai Khao پوکت تایلند

دسته: گردشگری در پوکت

ساحل Mai Khao پوکت تایلند :

این ساحل طولانی ترین ساحل پوکت می باشد که 9 کیلومتر درازا دارد و از انتهای شمالی جزیره شروع شده و به ساحلNai Yangدر ساحل غربی ختم می شود

هتل فروم پارک بانکوک

دسته: هتلهاي بانكوك

هتل فروم پارک بانکوک تایلند

این هتل در منطقه ساتورن واقع شده است وبا امكاناتي بی نظیر مانند استخر روباز،مركز بدنسازي وسونا آماده پذيراي ميهمانان از مهمانان گرامی مي باشد

 

مطالب مرتبط با تور تایلند:تور تایلند,تور تایلند خرداد 93 ,نرخ تور تایلند,تور لحظه آخری تایلند

مذهب تایلند ,تعطیلات رسمی در تایلند ,تور لحظه آخری تایلند

مذهب تایلند

دسته: درباره تایلند
مذهب در زندگی مردم تایلند نقش بسیاری دارد. مذهب اصلی تایلند، بودایی Buddhism است و بیش از ۹۰ درصد مردم آن پیرو مکتب تراودا Theravada هستند. بودا Buddha حدود پنج قرن پیش از میلاد، در هندوستان می زیست و بوداییان پیروان آموزه های معنوی وی هستند. سال ها پس از مرگ بودا، پیروان وی به چند دسته تقسیم شدند. دسته ای از آنها که فقط به آموزه های شخص بودا اعتقاد داشتند، تراوادا نامیده می شوند که بوداییان تایلند جزو این دسته هستند و دسته دیگر مهایانا یا نواندیشان خوانده می شوند که خود به چند شاخه تقسیم می شوند و از جمله آنها فرقه ذن است. با این حال مشخص است که این گسترش جغرافیایی و چند دستگی در آموزه های بودا، تفاوت چندانی در این آیین ایجاد نکرده و جوهر آن همانگونه باقی مانده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 1,063
  • بازدید کلی : 4,453